    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Date: Sat, 13 Nov 2010 08:38:22 +0100

    news:ibha2d$298$1@news.onet.pl...

    > I najzabawniejsze jest to że oburzeni naszoklasowcy z satysfakcją że kopią
    > nk przechodzą do facebooka a tam jeszcze mniejsza ochrona niż na nk. Ale
    > są bardzo dumni ze swojej przebiegłości ... :)
    >
    > --
    > spp

    Piszesz jakbyś był z brygad NK.
    NK opuściłem nie"z przebiegłości"...
    Ale nikt nigdy nie będzie mi groził w momencie kiedy nabijam mu kasę. A jako
    groźbę potraktowałem komunikat NK ,że jeśli natychmiast nie wyrażę zgody na
    odstąpienie praw do swoich materiałów to likwidują mi konto które miałem
    kilka lat.
    To obciach jakich mało.. I komunikat potraktowałem jako potworny
    szantaż,potwarz i hańbę..
    Więc nie sugeruj, że chiałem być cwany i opuściułem żałosną NK.
    Facebook jakoś nie grozi mi i nie ośmiesza do tej pory...A jestem zadowolony
    bo jest kilka poziomów lepszy, umożliwia większą mobilność...
    Nie ma już wciąż miliony razy wiadomości, że jak chcesz usunąć śledzika to
    wpisz do śledzika kod : j#e&tQ@m^d@b&l

    Palik