  • Data: 2010-11-13 07:49:04
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-13 08:38, Palik pisze:

    > Piszesz jakbyś był z brygad NK.

    Trochę zbyt osobiście to wziąłeś.

> [...]
    > jako groźbę potraktowałem komunikat NK ,że jeśli natychmiast nie wyrażę
    > zgody na odstąpienie praw do swoich materiałów to likwidują mi konto
    > które miałem kilka lat.
    > To obciach jakich mało.. I komunikat potraktowałem jako potworny
    > szantaż,potwarz i hańbę..
    > Więc nie sugeruj, że chiałem być cwany i opuściułem żałosną NK.
    > Facebook jakoś nie grozi mi i nie ośmiesza do tej pory...A jestem
    > zadowolony bo jest kilka poziomów lepszy, umożliwia większą mobilność...
    > Nie ma już wciąż miliony razy wiadomości, że jak chcesz usunąć śledzika

    No a to wygląd mniej więcej tak że dobrowolnie zrezygnowałeś z
    możliwości ochrony choć części swoich praw i przeniosłeś się do
    konkurencji gdzie już jesteś zupełnie tego pozbawiony. Jedyna różnica -
    nk Twoim zdaniem groziła (bo, zdaje się, przeoczyli wcześniej parę spraw
    formalnych i musieli je uzupełnić więc miałeś okazję się z nimi
    zapoznać), w facebooku podpisałeś taką samą rezygnację nie czytając jej.

    --
    spp