  • Data: 2005-08-25 16:39:54
    Temat: Re: Nasi dzielni policjanci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinS wrote:

    > Innymi słowy obrona przed tym artykułem z k.w. (121 bodajże) winna
    > brzmieć: "po co słuchali?"

    Zauważ, że on się produkował nie na ulicy czy jakimś placu publicznym,
    tylko na jakiejś imprezie/w jakimś lokalu. To tak, jakby ci moherowe
    bereciki nasłuchiwały pod drzwiami, a potem latały z donosem na każe
    bluźnięcie po np. upuszczeniu młotka na stopę.

    > I obrona oskarżonego o czyn zabroniony mający w znamieniu "publicznie"
    > winna brzmieć: "mogła publiczność nie słuchać", tak?

    Co innego rzucanie mięchem na ulicy, a co innego na koncercie. Na
    koncerty chadzają ci, co chcą tam iść.

    > I coś się tak przyczepił tego radia?
    > Jakiś uraz?

    Jak do każdego świetojebliwego hipokryty.

    > Skąd wiesz?

    Dedukcja.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)