  • Data: 2021-04-05 22:06:26
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 20:32, Kviat pisze:
    > Ja: Gdyby wyświetlił się taki komunikat, to nie pisałbym tego posta.
    > Tomasik: Na 100% był.

    Taż Ci piszę, że jak ja to testowałem, to był. Nie moja wina, że co do
    zasady zawsze piszesz na odwrót, niż ja twierdzę i w sumie wyszło
    komicznie po prostu. Osobiście wątpię, by oni zmieniali zawartość strony.

    Domain Whois record zawiera informację, że kod strony na tym adresie po
    raz ostatni był modyfikowany 2021.03.30 12:47:20. Spis uruchomiono 1
    kwietnia 2021 roku, więc nie wydaje mi się, byś mógł się spisać przed
    ostatnią zmianą treści strony, ale może jest coś, czego nie wiem.

    Jeśli będziesz się upierał, że nie było, a jest, to można jeszcze
    podejrzeć wygląd strony na stronach archiwizujących wygląd stron.

    --
    Robert Tomasik