    Subject: Re: Narodowy spis powszechny
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g...@e...not.valid>
    <606b0719$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b1489$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b1670$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b3b52$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Mon, 5 Apr 2021 20:10:36 +0200

    > Aaaa! To on był inny. No normalnie zmienili specjalnie po to, żeby było
    > inne zaraz po tym, jak mnie się wyświetliło.

    Zastanawiasz się czasem nad tym co piszesz?
    Dociera do ciebie, że komunikat był inny, bez tej informacji, zanim ty
    zrobiłeś swój spis? Ty robiłeś spis z już zmienionym komunikatem z
    uzupełnioną informacją. Komunikat został zmieniony nie zaraz po tym, jak
    tobie się wyświetliło, tylko tobie się wyświetlił już zmieniony
    komunikat uzupełniony o tę informację, bo robiłeś spis później.

    Prościej się tego nie da wytłumaczyć.

    > Nie wiedziałem, ze jestem
    > aż tak znaczącą personą, że nawet komunikaty w Internecie dla mnie
    > specjalnie zmieniają.
    >
    > Weź człowieku ochłoń :-)

    I nie wpadłeś na to, że zmienili właśnie dlatego, bo wcześniej nie było
    tej informacji?
    To też dla ciebie za trudne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr