  • Data: 2021-04-05 13:12:42
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Na 100% był.

    Tu następne:
    https://niebezpiecznik.pl/post/bezpieczenstwo-spisu-
    powszechnego/

    Jeden z komentarzy:
    ""Wg osoby z którą rozmawiałem po uzupełnieniu na moim formularzu całej
    rodziny - nie muszą się już spisywać indywidualnie."
    Ja na infolinii dostałem informacje, że osoby ze mną mieszkające również
    muszą się spisać, mimo, że podałem dane w formularzu. Co tylko
    udowadnia, że osoby pracujące na infolinii same nie wiedzą o co kaman."

    Inny:
    "Na infolinii mi powiedzieli, że jeśli ktoś raz wypełni dane mieszkania,
    to już drugi raz nie będzie o to pytań. (To w ramach pytania co się
    stanie jak współlokatorzy będą chcieli wypełniać osobno ankietę)"
    Odp:
    "oczywiście że można wiele razy wypełnić formularz jednej osoby.
    Współlokator dodaje Cię do listy i tam wypełniasz swoje dane (o ile on
    za Ciebie nie pokłamie). Potem logujesz się na swoje konto i uwaga
    uwaga... musisz to wypełnić ponownie (tylko bez części mieszkalnej,
    osobowa pozostaje pusta), a jak też dodasz współlokatora to nawet Ci nie
    przepuści zakończenia spisu, jeżeli jego danych nie podasz. 4
    współlokatorów i każdy spis po 4 osoby.."

    Skoro na 100% był komunikat, to po cholerę ludzie dzwonią na infolinię?
    I dlaczego, skoro jest taki komunikat, nawet osoby na infolinii
    twierdzą, że muszą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr