  • Data: 2021-04-01 16:31:57
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.04.2021 o 15:00, t-1 pisze:

    > https://spis.gov.pl/o-obowiazku-spisowym/
    Wiele osób nie ma dostępu do Internmetu. Sporo to po prostu będzie miało
    w nosie. No więc rachmistrzowie będą musieli dzwonić. Po pierwsze u mnie
    - przykładowo - wszyscy domownicy mają telefony na mnie zarejestrowane.
    Na który zadzwonią? I na jakie numery będą dzwonić do żony i dzieci?

    Po drugie, nie jestem jakoś szczególnie drażliwy, ale jakiegoś chłopa
    podającego się za "rachmistrza" przez telefon pogonię. COVID jest, więc
    spotkanie też nei wchodzi w rachubę.

    Przejrzałem pytania:

    1) Podajemy jeden adres - a jak ktoś ma kilka?

    2) Odpowiedź na pytanie "Czy w dniu 31 marca 2021 r. o godz. 24:00 pod
    tym adresem mieszkały także inne osoby? " może być o tyle trudna, że po
    godzinie 23:59 mamy godzinę 00:00 1 kwietnia.

    3) Żądanie "Proszę dopisać wszystkie osoby, które w dniu 31 marca 2021
    r. o godz. 24:00 mieszkały pod poniższym adresem" jest w wypadku hotelu
    dość niedorzeczne. Reszta danych dotyczących takich osób też raczej jest
    mało prawdopodobna. Tej nocy był u mojej córki jej chłopak. Mam go
    legitymować? Pomieszkuje tu, ale nei znam jego PESEL.

    4) "Czy do ogrzewania mieszkania wykorzystują Państwo odnawialne źródła
    energii?" - ciekawe ile osób sie zastanawiało, skąd pochodzi prąd w ich
    gniazdku. U nas jest elektrownia wodna, ale nei nwiem, czy 100% prądu od
    nich jest. Może coś z węglowych albo atomowych dodają.

    --
    Robert Tomasik