eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa telefonu w serwisieRe: Naprawa telefonu w serwisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa telefonu w serwisie
    Date: Mon, 28 Jan 2002 21:01:24 +0100
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 33
    Message-ID: <a34ajh$mi$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <a339pu$hlo$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: modem10.kalisz.mm.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:82238
    [ ukryj nagłówki ]

    plomba została nałożona na wypadek reklamowania innego podzespołu i
    oczywistej naprawy odpłatnej płyty głównej finansowo absurd ale takie
    myślenie ma sens
    krzysztof
    Użytkownik "slaweks" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:a339pu$hlo$1@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich Grupowiczów!
    > Niedawno oddałem do naprawy telefon komórkowy (6210), zakupiony
    > w promocji w ramach umowy z operatorem sieci. Naprawa z tytułu
    > gwarancji została zakwestionowana. Uzasadnienie: "Eksploatacja w
    > niewłaściwych warunkach". Mogło się tak zdarzyć, gdyż jeździłem z tym
    > telefonem na narty. Centrum serwisowe zwróciło mi telefon bez dokonania
    > naprawy, zaznaczając że należy wymienić całą płytę główną za cenę
    > trzy razy wyższą, niż cena nowego identycznego modelu na giełdzie
    > telekomunikacyjnej (absurd). Na protokole naprawy w rubryce "Zakres
    > przeprowadzonej naprawy" jest wyraźnie napisane: "Zwrot bez naprawy".
    >
    > Ale jeszcze nie to jest sednem sprawy.
    > Na telefon została założona plomba, pomimo tego, że nie zrobiono
    > zupełnie nic w celu jego naprawy.
    >
    > Nasuwają się więc takie pytania:
    > Jaki sens miało założenie plomby, skoro gwarancja została zakwestionowana?
    > Czy w tej sytuacji gwarancja ma jeszcze jakieś znaczenie?
    > Czy centrum serwisowe miało prawo do tego, aby zaplombować urządzenie
    > bez jego naprawy?
    >
    > Pozdrawiam
    > Sławek.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1