  • Data: 2003-06-19 09:47:18
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna - jaki termin?
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:
    > a a a ale jest przynajmniej zdefiniowany termin odpowiedzi na
    > samą reklamację a to już bardzo dużo :)

    Tak, tylko nadal pozostaje pytanie jakie będą skutki jego niezachowania...

    > No dlatego powyżej dałem te widełki... właściwie nawet 6-24. Problem MZ w
    > tym momencie nie tyle z ustawodastwem co z praktyką (orzecznictwem) bo
    > art 8 daje podstawy aby te terminy były rozsądne ale to niestety musi
    > właśnie wyjść w praktyce dla konkretnych grup towarów jaki czas naprawy
    > przyjmuje się tu już jako duża niedogodność... Ten sam problem z brakiem
    > orzecznictwa jest dla ww. 6-24, czy już może coś wiadomo? :)

    Co do terminu to myślę, że długo nie wyjdziemy z tych 14-21 dni, które
    były, dobrze jeśli chociaż tyle...
    A orzecznictwo - na to przyjdzie trochę poczekać, a na najbardziej
    liczące się wyroki SN, biorąc pod uwagę czego z reguły dotyczą takie
    sprawy, jeszcze dłużej...

    KG