eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna - jaki termin?Re: Naprawa gwarancyjna - jaki termin?
  • Data: 2003-06-19 01:20:04
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna - jaki termin?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <3...@p...onet.pl>, Kamil Gołaszewski wrote:
    > Marcin Debowski wrote:
    >> To byłby problem gdyby nie było "niezgodności z umową", a tak to poza
    >> nielicznymi wyjątkami w początkowym okresie do 6-12 miesięcy od daty
    >> zakupy i tak się bardziej opłaca korzystać z owej niezgodności niż z
    >> gwarancji, m.in właśnie ze względu na zdefiniowanie terminów.
    >
    > tak, jako 'odpowiedni' ;))

    a a a ale jest przynajmniej zdefiniowany termin odpowiedzi na
    samą reklamację a to już bardzo dużo :)

    > To zależy jak będzie interpretowane domniemanie z art.4 ust.1. Jeśli
    > okaże się, że po 6 miesiącach to konsument będzie musiał udowodnić
    > niezgodność w chwili sprzedaży, to nie będzie najlepiej...

    No dlatego powyżej dałem te widełki... właściwie nawet 6-24. Problem MZ w
    tym momencie nie tyle z ustawodastwem co z praktyką (orzecznictwem) bo
    art 8 daje podstawy aby te terminy były rozsądne ale to niestety musi
    właśnie wyjść w praktyce dla konkretnych grup towarów jaki czas naprawy
    przyjmuje się tu już jako duża niedogodność... Ten sam problem z brakiem
    orzecznictwa jest dla ww. 6-24, czy już może coś wiadomo? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1