  • Data: 2006-10-02 20:00:05
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Art. 179 ust. 3 pkt. 1 i 2 Prawa telekomunikacyjnego. I nie ma, że
    > "jeśli robi". Musi robić ;-)

    Z tego co ja rozumiem, to maja gromadzic info i udosteopniac jak
    prokuratura poprosi.
    A nie maja za to filtrowac i sami donosic...

    3. Zadania i obowiązki, o których mowa w ust. 1, dotyczą zapewnienia na
    koszt przedsiębiorcy telekomunikacyjnego:
    1) w szczególności technicznych i organizacyjnych warunków
    jednoczesnego i wzajemnie niezależnego:
    a) dostępu do wskazywanych treści przekazów telekomunikacyjnych i
    posiadanych przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego danych, o których
    mowa w ust. 9, art. 159 ust. 1 i art. 161, danych związanych ze
    świadczoną usługą telekomunikacyjną,
    b) utrwalania treści i danych, o których mowa w lit. a
    - przez uprawnione jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony
    Narodowej lub przez niego nadzorowane, uprawnione organy i jednostki
    organizacyjne nadzorowane lub podległe ministrowi właściwemu do spraw
    wewnętrznych, ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych oraz
    Szefowi Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Szefowi Agencji Wywiadu;
    2) utrwalania treści i danych, o których mowa w pkt 1 lit. a, na
    rzecz sądu lub prokuratora.