  • Data: 2021-11-12 12:37:34
    Temat: Re: Namierzanie ludzi
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.11.09 o 17:40, Joanna Mikucka pisze:
    > Pracuję w POK (Punkcie Obsługi Klienta), mam identyfikator firmowy gdzie
    > wydrukowano imię i nazwisko i stanowisko, klienci to widzą.
    > Gdy wydaję klientom dokumenty czy przesyłki proszę o pokazanie dowodu
    > osobistego. Potem na moich profilach w serwisach społecznościowych
    > widzę, że niektórzy klienci oglądali mój profil. Nic nie piszą, ale byli
    > tacy, którzy którzy wchodzili codziennie. Jakoś zaczęło mi to
    > przeszkadzać i wykasowałam swoje profile z wszystkich portali.
    > Założę sobie na facebooku i instagramie na jakieś inne nazwisko tylko
    > dla najbliższych znajomych.

> [...]

    Jest to wczesne stadium Zespołu Fregoliego lub jakiejś tam odmiany.
    Skontaktuj się z psychiatrą, tylko nie mów że sama się zdiagnozowałaś,
    tylko, że podejrzenie takiej diagnozy przeczytałaś na grupie dyskusyjnej
    i nie zgadzasz się z tą diagnozą, bo Twoim zdaniem jesteś normalna.
    Jeśli zespół będzie postępował dalej, to każda praca będzie dla Ciebie
    męczarnią.