  • Data: 2021-11-10 05:02:30
    Temat: Re: Namierzanie ludzi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-11-09, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Szukasz bata na ludzi, którzy odczytują Twoje imię i nazwisko z
    > identyfikatora, a jednocześnie podajesz te same dane, publicznie, w
    > internecie, w zasadzie "na zawsze". No chyba, że Joanna Mikucka i jej
    > mail, to fake?

    No właśnie, na tym m.in. polega brak problemu z podawaniem prawdziwych
    danych. Nigdy się nie wie, czy są prawdziwe czy nie. Ktoś może nawet
    dopasować jakiś profil, ale przeciez nawet jak się bedzie parę rzeczy
    zgadzać to też nie wiadomo, czy celowo nie jest to podpuszczenie w
    odpowiednim kierunku (taka pół-kradzież tożsamości). A żeby to porządnie
    zbadać, to byle leszcz, żądny pooglądania czyjegoś profilu tego nie
    zrobi. A jak nie jest leszczem, to anonimowość też nie ochroni.

    --
    Marcin