    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namawianie do popelnienia przestepstwa
    Date: Sun, 6 Nov 2005 12:34:12 +0100

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <b...@j...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:wyl4lt13l15h$.miro8jpsjvwn$.dlg@40tude.net...
    > Witam
    > Natrafilem, nie po raz pierwszy, na taka oto aukcje allegro :
    > Czy to czasem jednak nie jest niezgodne z naszym prawem? Z tego co
    > pamietam
    > to takim oswiadczeniem : "Nie bierzemy jakiejkolwiek odpowiedzialności za
    > niezgodne z prawem używanie opisanych technik oraz oprogramowania." nie
    > mozna zwolnic sie z odpowiedzialnosci. Jest to przeciez naklanianie do
    > popelnienia przestepstwa. A moze sie myle? Gdyby ktos mi zaproponowal
    > podrecznik "jak skutecznie zamordowac 200 niewinnych obywateli dla
> [...]

    "
    a.. Dowiesz się jak dekodować płatna TV
    a.. Dowiesz sie jak nabić rachunek sasiadowi
    a.. Naucze Cie dzwonić za darmo
    a.. Bedziesz umiał wejsc na dysk kolegi"

    jest to nie tyle podzeganie co pomocnictwo (art 18 ustep 3 kk) w
    poplenieniu przestepstwa (kilku zreszta), wyraznie zanzaczyl do czego sluza
    te informacje wiec udowodnienie zamiaru jest wrecz banalne, i jest to na
    100% karalne.

    P.