  • Data: 2010-11-22 19:08:05
    Temat: Re: Nakaz zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-22 19:53, Waldek pisze:
    > Witam,
    > otrzymałem nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, może ktoś
    > poratować linkiem do pisma odwoławczego? Znalazłem druk w pdf ale w
    > pouczeniu przeczytałem, iż można go użyć jeśli sporna kwota nie
    > przekracza 5 tys zł. Mój przypadek niestety przewyższa tą kwotę.
    >
    > http://static1.money.pl/d/firma/procesowe/sp.pdf

    Ten formularz obowiązuje do kwoty 10 000zł, czy pozew też był
    napisany na takim formularzu?

    Jeśli nakaz faktycznie przekracza 10 tysięcy złotych, to piszesz
    standardowe pismo (swoje dane, dane powoda, dane sądu, sygnatura, w
    jakiej części na nakaz się żalisz, jakie masz argumenty, wskazanie
    dowodów i załączników itd.).

    --
    Liwiusz