  • Data: 2013-09-13 10:20:23
    Temat: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Wiem, że głupie tłumaczenie, ale na pewno jest przepis karny za użycie
    > nielegalizowanego urządzenia pomiarowego do sprzedaży

    Hak w tym, że wspólnota i sp-nia nie prowadzą "sprzedaży".
    Formalnie jest to podział wspólnie zakupionego dobra między "wspólników".
    Stąd zresztą moje zastrzeżenia w innej gałęzi wątku, w kategorii
    "lokator chce sobie kupić sam a nie wspólnie" :)

    > - szukałem, ale nie znalazłem.

    Ale w to, że "przy sprzedaży" wierzę :)
    Jakbyśmy jednak wyłożyli po połowie potrzebną kwotę pieniędzy
    i razem kupili worek cementu, a potem go sobie podzielili sami
    na pół, to IMVHO nie pójdziemy siedzieć za to, że podzieliliśmy
    go "na oko" albo nielegalizowanym odważnikiem w postaci cegieł.
    W końcu byłoby nielogiczne jakby sp-nia mogła narzucić podział
    "wspólnie kupionej" wody na zasadzie "od kwadratmetra lokalu"
    a nie mogła akceptować niehomologowanego i nielegalizowanego
    licznika, prawda?

    pzdr, Gotfryd