  • Data: 2006-03-07 22:39:38
    Temat: Re: Nakaz w postepowaniu upominawczym
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Dobrze ale sąd o tym nie wie. Nie wie że awizo nastąpiło na zły adres (w
    > chwili stwierdzenia prawomocności). Stwierdza i już.
    > I to składający ewentualne zażalenie ma podważyć domniemanie, którym
    > posłużył się sąd. Musi udowodnić że adres wskazany przez powoda jest
    > zły. Nie wystarczy że powie "ja tam nie mieszkałem"

    Mogę się zgodzić że bardziej prawidłową z punktu widzenia teoretycznego
    drogą rozwiązania pierwotnego kazusu jest podważanie stwierdzenia
    prawomocności nakazu, co jednak nie zmienia tego ze trzeba udowodnić że
    nie mieszkało się pod adresem wskazanym przez powoda. Dopóki tego dowodu
    nie będzie sąd odwoławczy, podobnie jak sąd rejonowy mając prawidłowe
    awzio bez żadnej wzmianki o nieprawidłowości adresu może domniemywać że
    wskazany przez pozwanego adres jest prawidłowy, a ewentualne twierdzenia
    pozwanego w stylu "ja tam nie mieszkałem" będą bezskuteczne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"