  • Data: 2024-07-18 21:42:26
    Temat: Re: Najmłodsza dziennikarka w Sejmie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2024 21:17:15 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Kto bogatemu zabroni?

    No ale to Twoj przykład "małej redakcji".
    To przebijam mniejszą.

    Bo twoja ... no jednak typowa redakcja. Mała bo mała, ale pewnie
    typowa :-)

    > Pewnie, ze może. O tym piszę.

    > Sądzę, ze Sąd rejestrowy - w pewnym sensie.

    Sąd rejestrowy to go wpisuje do rejestru, ale legitymacja to to nie
    jest.
    A pewnie Orlen ma legitymacje.

    No dobra - jakis tam sekretariat/kadry/ochron wystawiają, bo nie
    prezes. Ciekawe, czy mają formalne upoważnienie :-)

    No i spółka się kiedyś tworzy, i nie ma takich działów :-)

    > PWPW. Tak, jak wszystkim policjantom.

    A kto zleca PWPW?

    > Tylko medium nożem VIPa nei pchnie, a dziennikarz może.

    Ja o tym, ze teraz obrócz duzych gazet, telewizji i radia, są jeszcze
    rózne inne twory "medialne".
    No i tu organizator imprezy ma wolną rękę, jak ich traktować.

    J.