  • Data: 2019-09-13 21:47:56
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani [brak "francuskich metod" (1985)]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Im nie robi?

    Przy tej wielkości łajbie średnio robi różnicę czy torpedowanie, czy
    ostrzelanie. W zasadzie, to torpeda za droga.

    > Tobie?

    Mnie to absolutnie obojętne jak znikną.

    > Nie neguję, że ochrona jest potrzebna, ale wątpię, by była wyposażona w
    > torpedy. Storpedowanie cywilnego statku, to nawet podczas wojny jest
    > zbrodnia

    Tak się jakoś do tej pory składało, że o tym czy coś jest zbrodnią
    decydowali zwycięzcy.

    > Kojąco na nich zadziała, jak będą musieli zapłacić za swoje wygłupy.

    Mają hojnych sponsorów, to nawet nie poczują.

    > Natomiast ta cała akcja unaoczniła, co by było, jakby zamiast żaglówki
    > tam statek z bombą wpłynął. Port nie jest należycie chroniony.

    Do tego zmierzam. Można sobie do naszego portu wpłynąć nawet atomową
    łodzią podwodną byle miała na burtach napis Greenpeace.