  • Data: 2003-12-04 23:18:31
    Temat: Re: Najechałem samochodem na niewidoczny słupek
    Od: "Marcin S." <t...@t...tesciowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A co bedzie jak sedzia zapyta sie dlaczego nie zapewnil Pan sobie pomocy
    drugiej osoby podczas manewru cofania ? W kodeksie jest napisane iz w
    przypadku ograniczonej widocznosci nalezy sobie zapewnic pomoc wlasnie
    drugiej osoby. Moim zdaniem nie zachowales szczegolnej ostroznosci podczas
    cofania i sie stalo. A i nawet linka znalazlem :
    http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/zmianyD
    zial2roz3.html#oddzial5

    Oczywiscie nie jestem prawnikiem. To tylko dywagacje na chlopski rozum.
    Prosze jakiegos prawnika o wypowiedz jesli cos zle gadam :-)

    Pozdrawiam

    Marcin