  • Data: 2007-08-30 10:45:41
    Temat: Re: Nagrywarka- pytanie teoretyczne
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiex pisze:

    > Czyli mogę reklamować zabezpieczoną płytę podnosząc zarzut że jest niezgodna ze
    specyfikacją bo
    > specyfikacja nie przewiduje zabezpieczeń?
    Pod warunkiem że nie ma tej informacji na pudełku, jeżeli jest to
    kupując w domyśle miałeś świadomość o niezgodności. Tak samo jest z
    grami komputerowymi. Na opakowaniu są wymagania do uruchomienia i
    posiadanie niewłaściwego komputera nie może być powodem do reklamacji.

    A swoją droga chciałbym zobaczyć minę sprzedawcy np. w EMPIK'u po tekście
    - Dzien dobry. chciałbym zwrócić płytę wykonawcy X,Z ponieważ jest
    zabezpieczona przed kopiowaniem a to jest niezgodne ze specyfikacja XXXX

    facet by najpierw pewnie zrobił oczy jak 5 zł a potem tarzał by się ze
    śmiechu

    p,M