  • Data: 2011-03-23 21:44:41
    Temat: Re: Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.E.G." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:imdonc$gg3$1@inews.gazeta.pl...
    > Spotkanie z przełożonym - czasem w kilkuosobowym gronie, czasem w 4 oczy. Ustalamy
    jakieś szczegóły sprawy. Niby wszystko OK a po
    > pewnym czasie przełożony wypiera się własnych słów. Jeszcze rzuca tekstem, że na
    piśmie nic nie mam.

    > Mam ochotę nagrywać na dyktafon takie spotkania. Czy nagrywanie czegoś takiego bez
    wiedzy nagrywanych jest legalne? Nie mam
    > zamiaru publicznie odtwarzać, publikować itd. Chodzi mi o sam fakt nagrania bez
    wiedzy osoby nagrywanej.

    Jest to jak najbardziej legalne.

    > Rozmowa nie jest prywatna - dotyczy spraw służbowych.

    To akurat nie ma znaczenia.

    > Z góry dziękuję za odpowiedzi. Najlepiej z powołaniem się na jakieś paragrafy, bo
    niestety prawo nie jest moją dziedziną.

    Nie istnieją paragrafy pozwalające na nagrywanie (podobnie jak nie istnieją
    paragrafy pozwalające na chodzenie w koszuli w kratę).
    Jeżeli Twój szef uzna, że takie nagrywanie jest zabronione, to niech on
    poda odpowiednie paragrafy (a nie poda, bo nie ma takich).

    Piotr