eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantemRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Data: 2006-12-11 12:22:22
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Patrze, patrze a tu Cezary porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam!
    > Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
    > że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
    > Pytania:
    > 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    > (osoba prywatna-firma)?
    Tak. I nie musisz go rozmowcy o tym informowac.
    > 2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?
    jesli sad sie na to zgodzi to tak
    > 3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?
    Poszukaj w archiwum pod katem afery rywina - jest duza szansa ze sie cos
    podobnego pojawilo:)
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1