  • Data: 2011-08-07 18:26:37
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-07 17:43:51 +0200, DooMiniK <bachusmalpapostpl> said:

    > Dzień Dobry,
    >
    > Mam przed sobą pewien spór z jedną z tych instytucji,
    > która nagrywa swoje rozmowy (tj. w momencie połączenia
    > z konsultantem jestem informowany, że dla bezpieczeństwa
    > rozmowa jest rejestrowana).
    >
    > Czy w sytuacji, jak już wysłucham takiego komunikatu
    > i usłuszę `żywą` osobę, to też mogę powiedzieć:
    > - ze względu na moje bezpieczeństwo rozmowa będzie
    > także rejestrowana.

    Możesz również powiedzieć, że z powodu troski o swoje bezpieczeństwo
    będziesz treść tej rozmowy zarówno spisywał, jaki i pamiętał.
    Możesz nawet robić w jej trakcie zdjęcia czy filmować.

    > Czy powinienem raczej zrobić coś takiego:
    > - rozmowa będzie rejestrowana, proszę się jeszcze raz
    > przedstawić i potwierdzić, ze zgada sie pan/pani na
    > rejestrowanie tego połączenia.

    Masz prawo dowolną liczbę razy prosić, bo inna osoba coś zrobiła.
    I ta osoba ma prawo to zrobić, jeśłi będzie chciała.

    > Mam wrażenie, że:

    > b) zabezpieczy mnie to przed akcją typu: `a Pani Mariola
    > wczoraj mi powiedziała, że tak mogę zrobic`.

    Nie, nie zabezpieczy cię przed czymś takim.
    Rozmówca może wciąż coś takiego powiedzieć.
    :-)

    --
    Bydlę