  • Data: 2011-08-07 18:52:10
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: Bartosz Tura <B...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kenny wrote:
    > Owszem, na szczescie zarowno sady jak i pozwani w PL sa sto lat za
    > murzynami - rzadko sie z tego ciesze, ale w tym wypadku... pelna geba :)
    >
    > http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/105839,Czy-nag
    rana-rozmowa-telefoniczna-moze-byc-dowodem.htm

    Trochę dziwne to dla mnie. Legalność uzyskanego dowodu a jego wpływ na
    np. wizerunek osoby to jakby dwie różne sprawy. Nie wiem jak można
    sklasyfikować nagranie jako nielegalne. To chyba wszystkie filmy
    dokumentalne, szczególnie te kręcone kamerą z ukrycia byłyby nielegalne.

    Czy rolą sądu nie jest przede wszystkim rozstrzygnięcie tj. dojście do
    prawdy a jeśli ktoś uważa, że mu to nagranie szkodzi wizerunkowo to
    zakłada osobną sprawę?

    Proszę o wyjaśnienie tych wątpliwości
    Bartosz