  • Data: 2018-05-18 14:00:16
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przesadzam. Trochę miałem do czynienia z estradą i masteringiem. Nawet
    > posiadam takie urządzenia, które większość z tych rzeczy, które tu
    > opisałem potrafią. Moje urządzenia co prawda nie są tymi najbardziej
    > zaawansowanymi technologicznie na rynku, ale to co potrafią przerasta
    > wszelkie wyobrażenia, nawet ludzi z branży estradowej.
    >
    > Analiza takiego nagrania jest bardzo skomplikowana i trzeba naprawdę
    > dużego zaangażowania specjalistów i środków technicznych, aby odkryć
    > fałszerstwo.

    No widzisz, ale się da.
    Widziałam 2 nargania wyglądające identycznie, z inną treścią wokalną,
    obie wersje prezentowały spszeczne, wprost kabaretowo spszeczne poglądy.

    Ale to wymaga czasu spszętu itp, dlatego zwykle jest możliwość żądania
    orginału.
    Nie widzę więc w istocie tego problemu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)