  • Data: 2013-08-05 17:00:58
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > moja wlasna rozmowa i moge z nią zrobić co chcę.

    Przy tak przedstawionym temacie tomek ma chyba rację.
    Zapewne sa wyjątki, gdzie ujawnienie mogłoby być nieporządane, np. rozmowa
    w której pojawiaja sie jakies tajemnice biznesowe Twojego klienta.

    Ale to są wyjątki - co do zasady to tak jak z korespondencją - jestes
    adresatem / nadawca - mozesz zrobic co tylko chcesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,