  • Data: 2013-08-05 21:38:10
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych 2
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od kilku dni dzwonią dzień w dzień, dwa trzy razy dziennie
    > z nc+ i dupę zawracają. nic nie dają prośby o to że nie jestem
    > zainteresowany przedłużeniem umowy, że zaczynam te ich telefony
    > traktować jako stalking. nawet na weekend nie odpuścili.

    mój poprzedni wątek o nagrywaniu też dotyczył TV a konkretnie N :D
    Dzwoniąc do nich ( na krakowski numer) nigdy nie usłyszalem zapowiedzi o
    nagrywaniu ( w NC+ na warszawski numer taka zapowiedź jest)

    Tak niejako na marginesie dodam tylko zainteresowanym przedłużeniem, że
    bez złożonego wypowiedzenia umowy NIE MA szans na korzystne przedłużenie
    przykładowo pakiet z 6xC+ ( bodajże PLATYNOWY) przy przedłużeniu oferta
    za 99 a po złożonym wypowiedzeniu i przetrzymaniu ich nieco jest oferta
    za 59