    From: "aqar" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagranie jako dowod
    Date: 14 Jan 2005 01:51:55 +0100

    > Oby sąsiad nie nękał dalej ;)

    Sprawa niedotyczy mnie. Powiem inaczej :) nie dotyczy nawet nikogo z moich
    znajomych.
    Mianowicie : udzielam sie na innym forum, gdzie ktos zastanawia sie nad zakupem
    telefonu komorkowego z mozliwoscia nagrywania.
    Zaznacza jednak, iz najbardziej zalezy mu na takich parametrach aby moc dokonac
    tego "z ukrycia" - co swiadczy, wedlug mnie, na niemoralne wykorzystanie.

    A uwazam, jako osoba nie znajaca sie na paragrafach, ze mimo wszystko takie
    postepowanie lamie polskie prawo.

    W odpowiedzi, na moj post, krytkujacy takie postepowanie, zostala mi
    przedstawiona wersja, jaka tutaj poruszylem niejako w imieniu innej osoby.
    Mnie jednak interesuje aspekt prawny, a nie techniczne rozwiazanie i jego
    problem.

    > daj znać,jak się potoczyła sprawa

    Tak wiec reasumujac. Jest to okreslmy fikcyjna sytuacja, jednakze rozwiala
    pewne moje watpliwosci.
    Gdzies wyczytalem, ze nagranie amatorskie nie moze zostac uzyte jako dowod.
    Teraz widze, ze albo prawo uleglo zmianie, albo zasiegnalem wowczas zlych
    informacji.

    Dziekuje za pomoc.

    Aqar