  • Data: 2007-07-29 15:07:41
    Temat: Re: Nagana....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f8i891$9dd$1@inews.gazeta.pl Krzysztof
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    > na danie sprzeciwu do nagany mam 7 dni i jeśli to zrobie pracodawca ma 14
    > dni na uwzględnienie tego lub nie. Jeśli ja daje sprzeciw w tym samym
    > dniu co ją otrzymałem to jak liczy się 14 dni na uwzględnienie lub
    > odrzucenie dla pracodawcy:
    > a/ ma on 14 dni od momentu kiedy ja złoże sprzeciw
    Tak.

    > Jak jest liczone te 7 i 14 dni? Czy to jest liczone jako tydzien
    > kalendarzowy czy może 7 i 14 dni roboczych?
    7 i 14 dni wg kalendarza.

> [...]
    > Jak pracodawca ma mnie o tym poinformować jeśli jestem na urlopie. Czy
    > może lepiej zadzwonić do zakładu po tym 14-dniowym terminie i zapytać
    > się lub nawet pisemnie niech mi napiszą iż sprzeciwu nie ma, gdyż nie
    > chce aby następnie moje 14 dniowy termin nie minął do podania ich do
    > Sadu Pracy /bo wtedy mogą powiedzieć iż ich odpowiedz leży w Zakładzie
    > Pracy i to moja wina że się z nią nie zapoznałem lub coś takiego/.
    > Chciałbym mieć poprostu potwierdzenie że albo to Oni przegapili termin
    > albo najzwyczajniej zgadzają się ze mną. Jak to najlepiej zrobić?
    Odpowiedź musi być dostarczona _skutecznie_ czyli tak, abyś mógł się z nią
    zapoznać.
    Pracodawca wie, że jesteś na urlopie zatem złożenie odpowiedzi w miejscu
    pracy nie jest skutecznym sposobem doręczenia aż do momentu twojego
    stawienia się w miejscu pracy.
    Natomiast może wysłać ci poleconym (może to zrobić również jak nie będziesz
    na urlopie) i jak nie odbierzesz (choćby z powodu wyjazdu) to twoja sprawa.
    Na telefon nic się w takich kwestiach nie załatwia, upoważnij kogoś do
    odbioru poczty, przekieruj albo coś w tym rodzaju.

    --
    Jotte