eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabj183.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna
    inteligencja
    Date: Mon, 26 Feb 2024 20:31:25 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <g5j6h4n6901p$.e0vqsjwwhb4w.dlg@40tude.net>
    References: <urgatp$gu1$7$chmurka8@news.chmurka.net>
    <1io22kekltk1o$.1elf60plmhh31.dlg@40tude.net>
    <urhud4$ra4$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <urijba$kr4$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1xg1whgnfzlhh$.16w524yjc8r20$.dlg@40tude.net>
    <urikp1$kr4$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1w18s8srsou34$.vs1vlhqdji12.dlg@40tude.net>
    <urioeg$kr4$4$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aabj183.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aabj183.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.35.183";
    logging-data="4140"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:okqyVW5GPzXiMOxeoDyYNcQW5pQ=
    sha256:VvxsOGQw7tnUafD6VMNvTXDb5nbhC38FZ7YABjxknKo=
    sha1:W4j5zly+2weCWVxtkleT3PmnFxw=
    sha256:i7Bx6lMnXVMU/ppFAftmDa2ysQCtmazND6p5pvC+aIo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:848234
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 26 Feb 2024 20:22:57 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 26.02.2024 o 19:32, J.F pisze:
    >>> Doleciałby do ostatniego punktu wszedł na holding i spadł po wyczerpaniu
    >>> paliwa - helios...
    >>
    >> Chyba nie wszedł na holding, tylko poleciał dalej.
    >
    > Wszedł.
    >
    > http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20
    050814-0
    >
    > Over Rodos at about 09:52 the airplane entered the UL995 airway. At
    > 10:21 the airplane passed the KEA VOR, which is located about 28 nm
    > south of the Athens airport. The airplane then passed the Athens Airport
    > and subsequently entered the KEA VOR holding pattern at 10:38. (...)
    > Around 11:00 two Greek F-16 fighter planes were scrambled from the Néa
    > Anghialos air base. At 11:24, during the sixth holding pattern, the
    > F-16's intercepted the airliner.

    Wow.
    Coraz bardziej skomplikowane te komputery :-)

    > final - https://reports.aviation-safety.net/2005/20050814-0_
    B733_5B-DBY.pdf
    >
    > Na stronie 6 więcej szczegółów - wygląda na to że byli całkiem blisko...
    > skręcił, zrobił "lowpass" tyle że FL340, zrobił standardowy miss i
    > wszedł na holding, zrobił 10 kółek. Znacznie więcej niż byśmy się pewnie
    > spodziwali... Nie wiem czemu wyszedł z holdingu - myślałem że autopilot
    > nie poradził sobie z obcięciem lewego silnika, ale raczej powinien sobie
    > poradzić - do tego jest stworzony - i przez 29 sekund leciał dalej
    > prosto.

    Może sobie radził ze stabilizacją, ale główną pętle holdingu przerwał,
    bo jednak nastąpiło zdarzenie krytyczne.

    >> No ale też to nie był całkiem wspólczesny.
    >
    > Z 1998 roku - nie taki stary. Wydaje mi się że najnowszy zachowałby się
    > tak samo...

    Te dwa inne przykłady jakoś nie poczekały.
    Może holding nie był zaprogramowany.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1