  • Data: 2003-08-08 07:15:08
    Temat: Re: Nadanie numeru nip
    Od: ".:Homus:." <homus @nomail.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłem wywiad środowiskowy i wynika z niego, że moi koledzy nie mieli
    > takich problemów, czyli wszystko zależy od interpretacji przepisów przez
    > jakiegoś urzędniczynę. Zależy na jaki US się trafi. W związku z tym
    > pytanie, czy można ten wniosek złożyć nie w urzędzie właściwym dla
    > miejsca stałego zameldowania, a np. w miejscu zameldowania tymczasowego
    > itp.?
    To raczej jest chyba niemozliwe. Ale coby sie nie meczyc wiecej z
    urzedasmi. Napisz jakies pismo przewonie w stylu w zwiazku iz nie mozesz sie
    stawic osobiscie itp. itd. adres kontaktowy (tymczasowe miejsce zamiszkania,
    telefon - koniecznie) wszystko do koperty i poleceonym wyslac na adres US.
    Pozdrawiam
    Homus