    From: "Anstak" <a...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nabycie własności przez zasiedzenie a dzierżawa
    Date: Thu, 19 May 2005 17:37:57 +0200

    Na pierwszy rzut oka wydaje sie ze juz skutecznie zasiedzieliscie ten teren
    najpozniej w 1980 roku ( termin 30 lat jesli byliscie w zlej wierze, 20
    jesli w dobrej) Wiec nic nie stoi na przeszkodzie by stwierdzic
    zasiedzienie. W zadnym wypadku nic nie podpisujcie!!!!! Najlepiej jak
    najszybciej skontaktujcie sie z prawnikiem ktory przejrzy dokumetacje
    zwiazana z nieruchomoscia. To powazna sprawe i raczej nie temat na grupe.Z
    ciekawosci, z jakiej czesci Polski jestescie? Juz ktos pisal w tym temacie,
    ze pare gmin robi takie numery.

    Pozdr
    Ania