  • Data: 2016-06-06 08:21:06
    Temat: Re: 'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Wniosek był oczywisty, należy zlikwidować TK i zobaczymy czy wiceprzewodniczący KE
    będzie głośno płakał o braku praworządności i demokracji w Polsce.

    > Drugi wniosek który sie nasuwa: to czy mamy czy nie mamy TK to nasza sprawa i
    nigdzie nie jest napisane w żadnych traktatach UE że mieć musimy.

    Bo sprawa nie rozbija się o obecność TK, tylko o obecność tworu
    kontrolującego konstytucyjność przepisów. W USA jest to na przykład Sąd
    Najwyższy.

    Zatem sama likwidacja TK bez wyznaczenia zastępnika rzeczywiście oddala
    nas od standardów ogólnoświatowych.

    --
    Liwiusz