  • Data: 2010-11-02 13:14:50
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-31 15:30, wromek pisze:

    > tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
    > metrow i glupio wpadl.
    > no nic ale takie zycie, prawa trzaeba przestrzegac bo jest takei samo dla
    > wszystkich.
    >
    > pozdrawiam, wromek

    Powyzej 0.5 promila to przestepstwo i teoretycznie powinien juz siedziec
    na luzyckiej przy tej nagonce na pijanych kierniczych w lubuskiej! Niech
    dziekuje bogu ze nie dostanie zadnych zawiasow bo az dziwne
    zeprokurator nie żada. A jesli chce mniej to niech zapierdziela do
    Szymanskiego ale nie bedzie tanio (2-5kzl), pewnie mecenas zbije to i owo.

    :):):)