  • Data: 2002-07-16 07:47:52
    Temat: Re: Na ile sięga władza rodzicielska??
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Romski" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ah0c2f$hrf$1@news.tpi.pl...

    > Kodeks rodzinny i opiekuńczy z 1964 roku jest mało precyzyjny.
    > Chodzi mi o to czy rodzice mogą zabronić 17latce spotykania się z
    > przyjaciółmi, wychodzenia z domu, korzystania z komórki?
    > Czy są jkieś przepisy które to regulują?

    Wiesz, ja nie wiem dokladnie jak to wyglada z prawnego puntku widzenia ale
    to chyba jest element tego, co sie nazywa "wychowaniem" ;-) Niewiele
    piszesz, ale z tego co jednak podales nie wynika aby rodzice bili swoja
    corke naruszajac jej godnosc osobista i nietykalnosc cielesna. Po prostu
    zabraniaja jej pewnych rzeczy uznajac, ze sa one dla niej niekorzystne. Moze
    widza jakies zagrozenie w osobach przyjaciol, ktorymi sie otacza? W takiej
    sytuacji, po prostu wykonuja swoje obowiazki rodzicielskie.

    Pozdrawiam

    Marzenna Kielan