    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na bruk?
    Date: Tue, 6 Aug 2002 11:33:38 +0200

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:69ae.00000207.3d4e909f@newsgate.onet.pl...
    > (...)

    > A więc tylko tyle mam powiedzieć tej biednej kobiecie?

    Przepraszam, ale o ktora z biednych kobiet pan teraz pyta ?
    O babcie, ktora niby ma mieszkania, a nie ma i nie ma jak legalnie wczesniej
    niz za trzy lata je odzyskac (plus ewentualnie eksmisja kobiety z malymi
    dziecmi),

    Czy tez o biednej mlodej matce, ktora co prawda nie ma na czynsz,
    ale za to uzytkuje mieszkanie, na ktore jej nie stac...

    > To chyba lepiej nic
    > jej nie będę mówił, bo zyczliwe odpowiedzi co niektórych na grupie,
    czasami
    > jednak mogą zaszkodzić niż pomóc...

    Jak pisalem zal mi babci...

    panska kolezanka moze powiedziec Pani Babci ze jest szczerze wzruszona jej
    ciezka dola,
    ale ona ma obowiazek dbania o swe dzieci, wiec skoro narod (rekami swych
    przedstawicieli)
    tak ustalil, to Pan Babcia moze napisac zgodne z prawem trzyletnie
    wypowiedzenie,
    o ile rzeczywiscie potrzebuje tego mieszkania dla bliskiej rodziny...

    A przez te trzy lata, kolezanka moze rozgladac sie za innym tanim lokum,
    napisac podanie
    do gminy o lokal socjalny, itd..itp.

    > A propos panie Bogusławie, nie odpowiedział
    > mi Pan na nurtujące mnie pytanie:CO Z POWIĘKSZONYM KORYTARZEM O 20 M 2
    ???
    > -pamięta pan? Liczę na Pana pomoc.

    Tak mi sie zdawalo, ze ktos Panu odpowiedzial.....
    Moze Panprzypomniec ?

    Chyba chodzilo o to, ze jesli dokupi Pan wspolnie z wlascicielem kawalek,
    o ktory powiekszone zostanie mieszkanie to zostanie Pan wlascicielem czastki
    (odpowiedniej)
    udzialu we wlasnosci mieszkania.

    > Pozdrawiam równieżw imieniu naszej poszkodowanej...

    Pozdrowienia dla Panskiej Kolezanki i Pani Babci
    (obie poszkodowane)
    I oczywiscie dla Pana

    Boguslaw