    From: ramona <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Tue, 27 Sep 2005 00:16:10 GMT

    Przemek R... wrote:

    > sam ze soba rozmawiasz ? Cytujesz siebie i sam odpowiadasz ... 'schiza'?

    > critical byl jeden jedyny raz i wlasnie z tym restartem,

    Nie tylko ze jest stale, ale nawet jako critical oznaczono wycofanie
    symbolu swastyki z Worda! Mega ROTFL

    > a nie bylo od
    > poczatkuistniniea xp tylko po kilku latach, wiem bo wczesniej
    > ten sam egzemplarz poprawnei chodzil, ktos napisal robaka puscil w siec,
    > microsoft sie zainteresowal i dzieki aktualizacjom sie naprawilo.

    I dobrze dla *kryminalisty* Gatesa. Niech sobie ma Windows na wlasny
    uzytek. My, konsumenci, chcemy wolnej konkurencji juz przy polce sklepowej.

    > udowodnij, co kilk tygodni wychodzi nowsza dystrycucja, a czemu? bo bledy w
    > zabezpieczeniach sa, czemu wie wydaja
    > dziurawe nie dopracowane systemy?

    Nonsens. Przede wszystkim w open source kazdy kazdemu patrzy ma rece.
    Nie ma mozliwosci podkladania swini w postaci tylnych drzwi w Windows
    dla CIA, NSA i co tylko. Inaczej jest w proprietary, gdzie Gates nie
    musi tlumaczyc sie z niczego.

    > a kto ma decydowac kiedy wdyda swoj system jak nie prodycent , jakis
    > zawistny palant?

    Niech sobie decyduje nawet kiedy pojdzie do ubikacji. Niech nie decyduje
    za konsumenta ktory OS ma konsument do wyboru przy polce sklepowej. A
    raczej ktorego nie bedzie mial do wyboru, czyli konkurencji.

    > pytam sie po raz ostatni potrafisz to udowodnic? Jak tak, przeslesz mi
    > materialy (konretne nie jakie dupczenie po angielsku)
    > to ja sam przestepstwo zglosze. Jako poszkodowany bo tez uzywam

    Matko Boska! Allahu! Narobisz Gatesowi klopotu! :-P

    Do tego czasu naucz sie angielskiego i kliknij 5 razy w sieci.

    > zabepieczyl sie, to zle?

    To w koncu sprzedal wadliwy produkt czy nie?

    > pytalem o nazwisko polskiego prokuratora nie umiesz czytac?
    > Odpowiedz na to pytanie

    Polski prokurator to niech zajmuje sie kradzieza PZU.