    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOM bez umowy żąda zapłaty za rozmowy
    Date: Tue, 11 Jun 2002 01:26:47 +0200

    Użytkownik "radnor" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zawarłem, a i owszem. ale kelner nie przyniesie mi po pół roku
    > rachunku do domu mając mój adres od zaprzyjaźnionego dostawcy pizzy z
    > knajpy obok tylko dlatego, że podpisał z nim porozumienie, o którym ja
    > jako klient niczego nie wiedziałem..

    Zgodziles sie jednak ze mną ze zaplacic trzeba - a to bylo jedno z zagadnien
    inicjujących ten watek. Zjadles -musisz zaplacic. Kręciles paluszkiem po
    tarczy telefonu dzwoniac do cioci Zosi - musisz zaplacic. Kto dostarczy Ci
    rachunek jest juz drugorzędne. Przeciez na takiej zasadzie dzialaja firmy
    windykacyjne - dostaja spis dluzników na podstawie porozumienia, o ktorym Ty
    jako klient nie musiales wiedziec.

    IMO cala ta afera z NOMem to po prostu kombinacje wieśniaczka-cwaniaczka,
    ktory obdzwonil pol kraju ciesząc sie jak glupi, ze nie przychodzi mu
    rachunek a teraz placz bo przyszedl. Dla mnie takie kombinowanie, jak nie
    zaplacic tego co się zaplacic powinno jest wyrafinowana odmianą
    zlodziejstwa.

    HaNkA