eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene › Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "sotb" <s...@n...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Date: Tue, 19 Jun 2007 11:38:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <f588gd$l9v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <46700c94$1@news.home.net.pl> <r...@z...router>
    <f4r5p3$93c$1@atlantis.news.tpi.pl> <h...@z...router>
    <f4rccv$4ia$1@nemesis.news.tpi.pl> <1...@z...router>
    <f4teb5$gpp$1@nemesis.news.tpi.pl> <v...@z...router>
    <f55snk$9hn$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: aabp51.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1182246221 21823 83.4.41.51 (19 Jun 2007 09:43:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jun 2007 09:43:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:468266
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:4qjjk4-9c7.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 18.06.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    >> Naprawiana już była. Natomiast:
    >
    > Ale nie z tyt. rękojmi o ile dobrze pamiętam?

    Zagmatwane. Zgłosiłem żądanie wymiany na zas. rękojmi, a modem wrócił
    naprawiany (ale nie naprawiony), zatem będę zgłaszał ponownie żądanie
    wymiany na zasadach rękojmi. Poprzednio nie zauważyłem przy odbiorze, że nie
    jest nowy.

    >> Art. 561. [Wymiana; usunięcie wad]
    >> § 1. Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do
    >> gatunku,
    >> kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej
    >> ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z
    >> opóźnienia.
    >>
    >> Wygląda na to, że mogę domagać się również obniżenia abonamentu z tytułu
    >> niewymienienia urządzenia za pierwszym razem i również teraz, gdy zaniosę
    >> urządzenie do naprawy powtórnie.
    >
    > Z tymi szkodami to zwykle jest ciężko a związane jest to z tym, że
    > wysokość szkody należy udokumentować.

    Nie mówię o szkodzie, a o obniżeniu abonamentu. Orange do tej pory obniżał
    abonament o połowę w przypadku problemów ze sprzętem

    S


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1