  • Data: 2003-01-11 13:27:56
    Temat: Re: NIP
    Od: moli <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Luser naskrobal(a) w pieknym dniu So 11 sty 2003 01:18:30p w poscie

    > Użytkownik "moli" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Heh. A US nie chce mi wydac NIPu, jesli nie przedstawie im umowy na
    > mnie. A nikt mi nie chce dac umowy, jak mu nie dam NIPu :(((
    >

    > Luser

    Nie wiem czy cie dobrze zrozumialam - nie masz jeszcze nipu bo nie byles
    zatrudniony ani zarejestrowany jako bezrobotny? Ja tez bylam w takiej
    sytuacji. W perspektywie mialam umowe o dzielo ale brakowalo mi nipu.
    Poszlam do US, wypelnilam druk NIP3, oddalam do okienka "Rejestracja
    podatnikow" i po 3 tyg. przyslali mi przydzielony numer. Jezeli jestes
    pelnoletni a nie masz nipu to w kazdej chwili mozesz go uzyskac, ktos cie
    chyba wprowadzil w blad.