  • Data: 2004-12-01 15:54:02
    Temat: Re: NIK a sejmowa komisja sledcza
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cokor1$8hp$1@inews.gazeta.pl...

    > najwyzsza izba kontroli jest po to aby sprawdzac czy flagi sa prawidlowo
    > uszyte, a sejmowa komisja sledcza po to by rozbawiac Polakow

    No i zapomniał Pan Panie Przemku dodać, że Najwyzsza Izba Kontroli jest
    jeszcze po to, aby rozliczać Panią Edytę Górniak z osobistych, artystycznych
    interpretacji śpiewanych piosenek i wyciągania konsekwencji prawnych wobec
    artystki.

    Mnie ta komisja śledcza nie bawi. Zarzucanie zawodowym prawnikom z komisji
    śledczej braku znajomości prawa, jak robili to w radio RMF-FM, jest w
    obliczu znaczenia tej sprawy dla wszystkich Polaków co najmniej nie na
    miejscu.

    Grzegorz