  • Data: 2003-12-30 12:34:08
    Temat: Re: NIERZETELNY ADWOKAT
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jadwad" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bsroud$fjt$1@flis.man.torun.pl...
    > Zleciłam Kancelarii Adwokackiej sprawę dotyczacą nakazu zapłaty.
    > Wprawdzie do wydania wyroku doszło ,dłużnik nie zrobił odwołania
    > sprawa trafiła do Komornika. Komornik zajął samochód osobowy .
    > Okazało się ,że samochód jest w 49% własnością
    > Banku/przewłaszczenie samochodu/i Bank kazał mi zwolnić samochód
    > spod egzekucji,natomiast adwokat ,który zajmował się tą sprawą od
    > początku ,stwierdził ,żeby samochodu nie zwalniać , ponieważ jeżeli
    > dojdzie do rozprawy sądowej to na podstawie art.101kpc zwolnimy
    > samochód i wtedy może żadać zwrot kosztów zastępstwa
> [...]

    Geez, ale bzdety. Adwokat głąb i sąd głąb. Ale adwokat większy.
    Jeśli samochód nie stanowi własności banku w całości, to ponieważ bank może
    się zaspokoić ze zlicytowanego auta, to nie ma przesłanej do występowania z
    powództwem o zwolnienie samochodu spod egzekucji.

    Proponuję udanie się do innego pełnomocnika i złożenie stosownej apelacji.
    Jeśli natomiast minął już termin, to masz pecha.

    Pozdrawiam,
    Washko