  • Data: 2008-01-10 08:59:57
    Temat: Re: NIE-możność NIE-przedłużenia umowy!!! [Orange-MIX]
    Od: "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał(a):

    > je
    > =BFe "za

    W erze jest tak zapisane w większości umów z telefonem, że umowa automatycznie
    podlega przedłużeniu na czas nieokreślony (czy na kolejne dwa lata). Tyle, że
    w każdej chwili możesz zrezygnować tzn. wypowiadasz umowę na 30 dni przed
    terminem rozwiązania. Spóźnienie się o 1 dzień skutkuje przedłużeniem umowy o
    kolejny okres rozliczeniowy.

    W każdej chwili można zrezygnować przecież z umowy. Pytanie tylko ile nas to
    będzie kosztowało. Przy standarodwych promocyjnych umowach na okres 2-letni
    można rozwiązać umowę, ale są sankcje karne rzędu paru tysięcy zniechęcające
    klienta do tego typu działań. Po upływie okresu umowy (nie podpisując
    następnej) umowa ulega przedłużeniu, ale nie ma już tych kar, które wyrównują
    im koszt telefonu promocyjnego i "utracone" wpływy z abonamentu.

    Mnie próbowała podobnie "wkręcić" pani z TPsa. Polecam długo się zastanawiać
    przed podpisaniem lub przedłużeniem umowy z operatorem telekomunikacyjnym...