  • Data: 2007-12-11 09:54:00
    Temat: Re: NIE CHCĘ JEGO PIENIĘDZY NA KONCIE !!!
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klient nie odmowil przeciez, klient zwlekal tylko z zaplata 7 dni, a
    > z tego co kojarze to regulamin allegro nie daje prawa do odstapienia
    > od umowy w takim wypadku sprzedajacemu. Daje gdy kupujacy przez 7 dni
    > nie zglasza sie! Umowa przeniosla wlasnosc przedmiotu, wiec sorry ;]
    > * chyba ze nieuwaznie przeczytalem regulamin, niech ktos poprawi

    tyle ze to umowa zawierana jest miedzy kupujacym a sprzedajacym... i warunki
    tam ustalone nie sa nam znane.
    nie wiemy czy na stronie "o mnie" czy samej aukcji sprzedajacego nie bylo
    jasnej informacji ze czeka na wplate calosci do 7 dni, w przeciwnym wypadku
    rozwiazuje umowe sprzedazy.
    Jesli wplacil pieniadze za przedmiot to czemu nie uiscil od razu oplaty za
    transport?
    Jest wiele pytan... :)

    Zgloszenie z reguly przy wiekszosci aukcji nie jest konieczne, gdy w mailu
    po wygraniu aukcji sa informacje odpowiednie.
    Wielokrotnie w ten sposob kupowalem, z tym ze zawsze placilem natychmiast za
    zakupiony towar lacznie z przesylka.

    Wiec jesli gosc sie nie skontaktowal przez 7 dni to regulaminowo mozna
    odstapic od umowy, jesli nie wywiazal sie z warunkow umowy podanych (jesli
    byl na to limit czasowy), to takze.

    Moim zdaniem za malo informacji... jesli by podano linka do rzeczonej
    (spornej) aukcji to co innego :)

    Steel