eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNEST Bank nie chce oddać pieniędzyRe: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Date: Sun, 5 Feb 2017 07:08:08 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 57
    Message-ID: <o76fg8$nn4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <o75a4t$jfq$1@node2.news.atman.pl>
    <5896761b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160153140.dynamic-ww-10.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1486274888 24292 95.160.153.140 (5 Feb 2017 06:08:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2017 06:08:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.0
    In-Reply-To: <5896761b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:760329
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    > W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >> udają, że wszystko jest cacy.
    >> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>
    >> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>
    >> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >> zaufanego.
    >>
    >> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>
    >> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >> wprowadzona z Pana strony.
    >>
    >> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >> są potwierdzane kodem SMS.
    >>
    >> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>
    >>
    >> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >> Skąd ten numer się wziął?
    >>
    >> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >> jeszcze inne?
    >>
    > Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    > poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >
    >

    A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
    wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
    Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
    wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1