  • Data: 2009-12-18 12:27:09
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hgfnsv$m7o$1@news.onet.pl...

    > Szanowny Panie, jak już wspomniałem, nie jestem przeciwnikiem przywilejów
    > grup społecznych, ale ustanówmy te przywileje, jak nie będą kulały nasze
    > finanse.

    zrezygnujmy z tego patetycznego tonu, a bedzie sie nam latwiej dogadac,
    tutaj nie piszemy o roznych grupach spolecznych, tylko o jednej konkretnej

    owszem nie jestem za szczegolnymi przywilejami dla gornikow, rolnikow,
    stoczniowcow, czy innych robotnikow, poza tymi niezbednymi wynikajacymi ze
    szkodliwosci pracy, jednak majac na uwadze zarobki w policji, dosc czeste
    nagonki na nia za rozmaite przekraczenie uprawnien itd, uwazam ze jest to
    ostatnia grupa zawodowa jakiej nalezy odbierac przywileje, uprzednio nie
    podnoszac zarobkow do takich, aby zachecic ludzi do pracy w niej

    poczytaj co sie dzieje obecnie w meksyku, moze wtedy spojrzysz na ten
    problem inaczej
    bez pana y-kowskiego z jego tokarka damy sobie rade, bez policjanta juz nie