  • Data: 2009-12-18 13:14:14
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgfspr$gtg$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    >
    > zrezygnujmy z tego patetycznego tonu, a bedzie sie nam latwiej dogadac, tutaj
    > nie piszemy o roznych grupach spolecznych, tylko o jednej konkretnej
    >
    > owszem nie jestem za szczegolnymi przywilejami dla gornikow, rolnikow,
    > stoczniowcow, czy innych robotnikow, poza tymi niezbednymi wynikajacymi ze
    > szkodliwosci pracy, jednak majac na uwadze zarobki w policji, dosc czeste
    > nagonki na nia za rozmaite przekraczenie uprawnien itd, uwazam ze jest to
    > ostatnia grupa zawodowa jakiej nalezy odbierac przywileje, uprzednio nie
    > podnoszac zarobkow do takich, aby zachecic ludzi do pracy w niej

    Proszę Pana, ja też jestem za przywilejami emerytalnymi policji. Zgadzam się w
    kwestii, że policjant powinien godnie zarabiać.Uważam jednak, że jak dojdziemy
    do dobrej kondycji finansowej państwa wtedy należy przywrócić przywileje
    emerytalne dla policji. Jeszcze raz powtarzam, że w obecnej sytuacji finansowej
    nie jest nas stać na jakichkolwiek młodych emerytów, czy w policji, wojsku,
    górnictwie, czy innej grupie społecznej.

    > poczytaj co sie dzieje obecnie w meksyku, moze wtedy spojrzysz na ten problem
    > inaczej
    > bez pana y-kowskiego z jego tokarka damy sobie rade, bez policjanta juz nie

    Oczywiście. Zgadzam się. Jednak zależy, jak spojrzymy na pracę Pana Y-kowskiego.
    Piotr Zawiły