  • Data: 2007-09-28 16:16:02
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):

    > Ja nie pokładam zbyt wielkich nadziei w działaniach *urzędniczych*.

    A ja wiem, że to działa. Znam kogoś, kto uczy w "parszywej dzielnicy" i
    jakos sobie szkoła radzi z problemem. Ale dyrektor ma jaja, i tyle.

    > Uwielbiam takie generalizowanie.

    Wiedziałam, że to powiesz ;-). I zastanawiałam się, czy "nauczyciele"
    opatrzyć *

    > Mogłabyś tak powiedzieć, gdyby to pieniactwo było normą.

    Mogę tak powiedzieć, nawet, gdy nie jest. Zawsze masz jakiś wybór.
    BTW - wątkotworca nie jest pieniaczem, jak raczyłeś go nazwać, tylko
    człowiekiem, który probuje wyegzekwować swoje prawo do wychowywania
    dzieci zgodnie z jego przekonaniami.
    EOT
    --
    pozdrawiam