  • Data: 2007-09-28 09:13:20
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Kulesza pisze:
    > Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś belfremi przemawia przez Ciebie belfer, a nie rodzic. Więc nie
    > opowiadaj o wychowawczym bagnie w szkole, bo to nauczyciele przestali sobie
    > radzić z dzieciakami, którzy są dokładnie tacy sami jak kilka, czy
    > kilkanaście lat temu :P

    No co ty nie powiesz.
    W czasach kiedy ja chodziłem do szkoły (i to nie tak dawno)
    - o narkotykach to słyszałem i to w filmach,
    - odzywki typu "spie... k..." do nauczycielki groziły wydaleniem ze szkoły.
    Teraz wyzwiska, narkotyki, pobicia i kradzieże to norma.

    Kiedyś nauczyciel/wychowawca mógł interweniować, teraz się boi.
    Sam dostałem parę razy od wychowawcy (i to nie lekko), ale za każdym
    razem mi się należało. Teraz "uczeń" może cię opluć, wyzwać, pobić
    a ty nie możesz głosu na niego podnieść bo ciebie wywalą z roboty.

    I nie, nie jestem nauczycielem.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski